Opis stanowiska
-
Kształtowanie i realizacja strategii finansowej
-
Zarządzanie płynnością finansową (wpływy i wydatki)
-
Księgowość Zarządcza
-
Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarządu
-
Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji, analiza odchyleń
-
Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych
-
Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych
-
Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych
-
Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji
-
Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej
-
Odpowiedzialność za rozliczenia prowadzonych inwestycji w ramach programów UE
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowość)
-
Doświadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej,
-
Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem,
-
Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków oraz raportowania
-
Doświadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego
-
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
-
Umiejętność radzenia sobie z presją czasu i wielozadaniowością
Liczba wolnych stanowisk : 1
CV z listem motywacyjnym prosimy przesyłać wyłącznie na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tradycyjną pocztą z dopiskiem na kopercie „Dokumenty rekrutacyjne”
W CV (życiorysie) prosimy o dopisanie nastepującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926).
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) udzielamy następującej informacji:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Biokom Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Adres siedziby: ul. Chemiczna 9, 22-100 Chełm
2. Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji.
Dane mogą być udostępniane:
- osobom, których dotyczą,
- osobom upoważnionym przez osobę, których dotyczą,
- podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa.
3. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne